Ontmoetingscentrum2018-06-23T11:16:55+00:00

Ontmoetingscentrum De Meent

Onze wijk beschikt over misschien wel het mooiste, grootste en gezelligste wijkcentrum van Amstelveen.  Iets om trots op te zijn en gebruik van te maken.  Veel wijkbewoners komen hier om elkaar te ontmoeten, hun ontspanning te vinden, boeken te ruilen, te biljarten, een cursus te volgen of wat dan ook.  Ook onze ZZP’ers uit de wijk maken graag gebruik van de faciliteiten in De Meent en WiFi is uiteraard beschikbaar.  Buurtverenigingen kunnen tegen maatschappelijk tarief een vergaderruimte boeken en er is een gezellige bar en goede koffie. Het ontmoetings centrum is 7 dagen per week van 08.00 – 24.00 uur geopend en wordt professioneel geēxploiteerd door de sociaal beheerders van Participe-Amstelland die worden ondersteund door een hele grote ploeg vrijwilligers.

Ook onze wijk coach houdt kantoor in De Meent.   Voor meer informatie over o.a. openingstijden, zaalhuur enz. klik op het logo Participe-Amstelland hieronder.

Jan-Willem Meij
Jan-Willem MeijSociaal Beheerder
Trudy van Schaick
Trudy van SchaickSociaal Beheerder