NAAR LINKS

OOK OP FACEBOOK

Zegt het voort

WIJKACTIVITEITEN

Bekijk en download het actuele activiteiten schema door op onderstaande link te klikken.  Iedere dag is er wel iets te doen in de wijk, in Ontmoetingscentrum De Meent en in Middenhof.  Veel activiteiten zijn gratis maar soms wordt er een eigen bijdrage in de kosten gevraagd.

Hebt u zelf een goed idee voor de wijk en/of de wijkbewoners dan is er professionele hulp en eventueel geld beschikbaar om uw initiatief op te starten en vorm te geven.  Het streven is naar activiteiten die “budget neutraal” kunnen worden uitgevoerd maar soms is er even opstart assistentie nodig   Neem contact op met het bestuur van de Stichting en/of met de wijkcoach die u mogelijk ook in contact kan brengen met wijkbewoners met dezelfde belangstelling of een die aansluit bij uw initiatief.

Bent u van plan om een straatfeest of buurt BBQ te organiseren (minimaal 35 personen) ook dan kunt u - onder bepaalde voorwaarden - een bijdrage aanvragen bij de Stichting (max. € 250,=).  De bijdragen worden toegekend op basis van “wie het eerst komt, het eerst maalt”.

Wees er dus snel bij !

Vrijwilligerswerk is best LEUK; klik en DOE MEE

ZOEK HET HIER UIT

HOE ZOU HET NIEUWE WIJK ACTIVITEITEN PROGRAMMA ERUIT ZIEN ?

IK KAN NIET WACHTEN ...

Het WIJK ACTIVITEITEN PROGRAMMA is overzicht van alles wat er te doen is in Ontmoetingscentrum De Meent, in Middenhof en/of op diverse andere plekken in de wijk.  Voor jong en oude, gratis of tegen een geringe vergoeding van de kosten.

MIDDENHOF

ZOEK HET HIER UIT

DE MEENT

HUTTENDORP

BUURT BBQ

ST. MAARTEN

Voor zaken de Gemeente betreffende kunt u bellen met de servicelijn 020-5404911

Ook kunt u een klacht digitaal melden door op het logo hiernaast te klikken.